Algemene voorwaarden
Deze voorwaarden gelden voor alle afspraken en diensten die worden uitgevoerd door CHELSCLINIC.
Door een afspraak te maken of gebruik te maken van onze diensten, ga je akkoord met deze voorwaarden.
1 . Afspraken & Annuleringen
– Afspraken kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden verplaatst of geannuleerd.
– Bij te laat annuleren of het niet verschijnen wordt het volledige bedrag van de behandeling in rekening gebracht.
– Voor PMU geldt een aanbetaling. Deze is niet restitueerbaar bij annulering binnen 48 uur.
2. Betaling
– Betaling dient direct na de behandeling te worden voldaan.
– Er worden geen restituties gegeven voor correct uitgevoerde behandelingen.
– Bij behandelingen in meerdere fases (zoals PMU) geldt dat betaling per sessie of volgens een afgesproken plan plaatsvindt.
Bij onvolledig of geen betaling, wordt er een incassobureau ingeschakeld.
3. PMU (Permanente Make-up) en wenkbrauw behandelingen
– Resultaten verschillen per huidtype en kunnen na de behandeling nog vervagen of veranderen.
– De kleur en vorm stabiliseren pas na 4 tot 6 weken.
– Een nabehandeling (touch-up) is meestal vereist en niet inbegrepen bij de eerste sessie tenzij anders vermeld.
– Klachten over vorm of kleur dienen uiterlijk binnen 72 uur gemeld te worden.
– De salon is niet aansprakelijk voor kleurveranderingen door externe invloeden zoals zon, peelings of verkeerd productgebruik.
4. Facials (Gezichtsbehandelingen)
– De resultaten van facials zijn afhankelijk van huidtype, levensstijl en nazorg.
– Voor optimaal resultaat is vaak een serie behandelingen nodig.
– Bij facials kan tijdelijk roodheid, schilfering of gevoeligheid optreden – dit is normaal.
– Vermijd 24 uur na de behandeling make-up, sauna, zon en intensief sporten tenzij anders geadviseerd.
5. Garantie & Correcties
– Bij twijfel over het resultaat kan in overleg een correctie of nabehandeling plaatsvinden binnen 5 dagen, mits juiste nazorg is opgevolgd.
– Onredelijke of herhaaldelijke klachten zonder medische grond kunnen leiden tot het beëindigen van de klantrelatie.
6. Voor- en Nazorg Instructies
– De klant is zelf verantwoordelijk voor het doornemen én opvolgen van de voor- en nazorginstructies die voorafgaand aan of na de behandeling worden verstrekt (schriftelijk, mondeling of per mail).
– Instructies zijn bedoeld om het beste resultaat te behalen én complicaties te voorkomen.
– Indien de klant deze instructies niet opvolgt, vervalt elke aanspraak op correcties of nabehandelingen.
7. Gezondheid & Contra-indicaties
– Meld altijd vooraf: allergieën, huidaandoeningen, zwangerschap, of medicijngebruik.
– Bij twijfel of contra-indicaties behouden wij ons het recht voor een behandeling te weigeren.
8. Privacy & Vertrouwelijkheid
– Alle klantgegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden.
– Foto’s voor en na een behandeling worden alleen geplaatst op sociale media of de website met toestemming van de klant.
9. Aansprakelijkheid
CHELSCLINIC is niet verantwoordelijk voor schade door het niet opvolgen van nazorginstructies of onjuiste informatie over medische aandoeningen.
10. Wijzigingen in de voorwaarden
Wij behouden ons het recht voor om deze voorwaarden te wijzigen. De wijzigingen worden van kracht zodra ze op onze website staan.
Dank je voor het kiezen van CHELSCLINIC. Wij kijken ernaar uit je te verwelkomen!